استخدام پرستار کودک در تهران

استخدام پرستار کودک در تهران

استخدام پرستار کودک در تهران

👶🏻 بازی با کودک : خانم طهماسبی

📌﷽ : کودک 9 ساله ، که باید باهاش بازی کنین و سرگرمش کنین، کودک مشکل داره، خود مادر پوشکش رو عوض می کنه، نیروی با حوصله

💸 حقوق : 4.500.000 تومن

⏰ ساعت کاری : 12 صبح تا 18 غروب
( 3️⃣ روز در هفته روزهای زوج )

🏠 محدوده :استخدام پرستار کودک در تهران  نبرد جنوبی

…………………. 🔸🔹🔸 ………………….

شماره های تماس

۰۲۱۸۸۴۹۹۴۰۴ | ۰۲۱۸۸۴۹۹۴۰۲

۰۲۱۲۲۷۰۲۸۷۴ |  ۰۲۱۲۲۷۰۲۷۱۹

استخدام پرستار کودک در تهران
استخدام پرستار کودک در تهران

 

پرستار کودک در منزل

پرستار شخصی است که در زمینه اصول علمی و مهارت‌های حرفه‌ای مراقبت سلامت، درمان و آموزش پزشکی بیماران تحصیل کرده و در آن مهارت داشته باشد و همچنین  امروزه به شخصی که در نگهداری کودک به مادر کمک می‌کند، پرستار کودک (به انگلیسی: Nanny) یا پرستار بچه می‌گویند پرستار کودک یا مراقب کودک در منزل از روند رشد کودک آگاهی کامل دارد و روش های تربیت و پروش و کار با کودک را می داند.

مطالب مرتبط :   حقوق پرستار کودک 3 ساله در منزل

پرستار کودک همواره با والدین در تعامل است، به نگرانی‌های والدین توجه می کند و راه کارهای مناسب را در برخورد با کودک و خانواده استفاده می کند و در تلاش است تا کودک را در رسیدن به اهدافی که والدین برایش تعیین کرده‌اند، راهنمایی کند.

پرستار کودک 24 ساعته

از بدو تولد تا هر سنی که نیاز داشته باشید پرستار کودک می تواند به کودک شما کمک کند، پرستار به دلیل تجربه بالایی که دارد به رشد و تکامل کودک کمک شایانی می کند. پرستار کودک خوب مسلما یک فرشته نجات برای روزهایی خواهد بود که توان مراقبت از فرزند دلبدمان را به دلایل مختلف نخواهیم داشت استخدام پرستار کودک می تواند از 1 ساعت تا 24 ساعت و حتی استخدام ماهانه یا دائمی باشد و هیچ محدودیتی ندارد، اما بهتر است یک پرستاری که با کودک شما رفتار مناسبی دارد را برای همیشه استخدام کنید تا در کنار شما یا در لحظاتی که در منزل نیستید مراقبت از کودک شما را به بهترین شکل انجام دهد.

مطالب مرتبط :   پرستار کودک در قیطریه

وظایف پرستار کودک در منزل

خدمات کودک در منزل به چند دسته تقسیم بندی می شوند که با توجه به سن و نیاز کودک و والدین خدمات خاصی را ارئه می شود. پرستار کودک عموما از بچه‌ها در منزل شخصی افراد مراقبت می‌کند. مسئولیت‌ها و وظایف پرستار کودک با توجه به سن کودکان متفاوت خواهد بود. بطور مثال پرستاری که از یک نوزاد چند ماهه مراقبت می‌کند، وظیفه تعویض تعویض پوشک، نظافت و استحمام، غذا دادن به موقع و همچنین خواباندن وی را عهده خواهد داشت. در حالیکه در پرستاری و مراقبت از کودک در سنین بالاتر وظیفه پرکردن اوغات فراغت، بازی و آموزش وی نیز به سایر وظایف مراقب اضافه خواهد شد

مطالب مرتبط :   مراقب کودک خیابان قائم مقام

استخدام پرستار کودک در تهران

استخدام پرستار کودک اهمیت زیادی دارد و باید دقت کافی در این زمینه داشته باشید، برای استخدام پرستار بچه مناسب می توانید با مشاوران موسسه ایران نرس  در تماس باشید و شرایط کودک خود را به صورت کامل شرح دهید و مشاوره بگیرید و بعد از آن پرستار کودک حرفه ای و با سابقه را به خوبی استخدام کنید.شما عزیزان می توانید همه روزه و در هر ساعت از روز با شماره های موسسه تماس حاصل فرمایید و از مشاوره های رایگان همکاران ما در موسسه بهره مند شوید .

 

استخدام پرستار کودک در تهران
استخدام پرستار کودک در تهران
پرستار کودک در منزل
نوشتهٔ پیشین
استخدام پرستار کودک در تهران
نوشتهٔ بعدی
مربی کودک در منزل در عظیمیه

محتوای مرتبط

پرستار کودک در قیطریه

پرستار کودک در قیطریه

پرستار کودک خیابان انقلاب

پرستار کودک خیابان انقلاب

مراقب نوزاد در بریانک

مراقب نوزاد در بریانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
همین الان تماس بگیرید!