اعزام خدمتکار خانم به کامرانیه

اعزام خدمتکار خانم به کامرانیه

# اعزام خدمتکار خانم به کامرانیه # خدمات نظافتی و آشپزی در کامرانیه

زندگی در دنیای مدرن امروزی با مشغله‌های فراوانی همراه است. بسیاری از افراد در کامرانیه، به دلیل مشغله‌های زیاد در محل کار و یا تحصیل، فرصت کافی برای انجام امور منزل خود را ندارند. نظافت منزل، آشپزی و مراقبت از سالمندان و کودکان، از جمله وظایفی هستند که می‌توانند زمان و انرژی زیادی را از افراد بگیرند.

شرکت ایران نرس با درک این نیاز، خدمات اعزام خدمتکار خانم به کامرانیه را ارائه می‌دهد. این شرکت با سابقه درخشان در این زمینه، به طور کامل با نیازها و خواسته‌های ساکنین کامرانیه آشنا است و بهترین و مجرب‌ترین افراد خود را برای اعزام خدمتکار خانم در کامرانیه را برای انجام امور منزل و آشپزی شما عزیزان به کار گیری می نماید .

# هزینه اعزام خدمتکار خانم در کامرانیه # اعزام خدمتکار خانم به منزل # انجام امور منزل و آشپزی در کامرانیه # اعزام خدمتکار خانم 24 ساعته در کامرانیه # خدمات نظافت و آشپزی در کامرانیه

اعزام خدمتکار خانم به کامرانیه

اعزام خدمتکار خانم به کامرانیه: راه حلی برای تمام نیازهای شما

خانم تهرانی، ساکن کامرانیه، به دلیل مشغله‌های زیاد در شغل خود، به دنبال یک خدمتکار خانم باتجربه و قابل اعتماد بود. ایشان با جستجو در اینترنت، با شرکت ایران نرس آشنا شدند. پس از تماس با ایران نرس و مشاوره با کارشناسان، خانم تهرانی یک خدمتکار خانم با سابقه کار 5 ساله در زمینه نظافت منزل را به استخدام خود درآوردند.

مطالب مرتبط :   نظافت منزل و آشپزی برای دو نفر

خانم خدمتکار به طور 3 بار در هفته به منزل خانم تهرانی می‌رود و وظایف زیر را انجام می‌دهد:

  • نظافت کامل منزل، شامل جاروبرقی، گردگیری، تی کشیدن، نظافت سطوح، نظافت سرویس‌های بهداشتی
  • شستشوی ظروف
  • نظافت و مرتب کردن اتاق خواب‌ها
  • تعویض ملحفه‌ها
  • شستشوی لباس‌ها

💸 حقوق : 7.500.000 تومان ( هزینه درج شده در این مطلب متناسب با تاریخ انتشار این مطلب در سایت شرکت خدماتی پرستاری ایران نرس می باشد برای اطلاع از هزینه های استخدام و اعزام خدمتکار خانم در کامرانیه فقط کافی است با شماره های موسسه خدماتی ایران نرس تماس بگرید و از مشاوره های رایگان کارشناسان ما در شرکت ایران نرس بهره مند شوید .)

ساعت کاری : 10 صبح تا 18 عصر
( سه روز در هفته )

شما عزیزان با توجه به نیاز های خود و عزیزانتان در منزل همراه تعیین کننده ساعت کاری ، تعداد روز های کاری خدمتکار مناسب خود در منزل هستید . برای استخدام نیروی خدماتی متناسب با شرایط خود در منزل فقط کافی است با همکاران ما در موسسه خدماتی پرستاری ایران نرس تماس بگرید .

مطالب مرتبط :   انجام خدمات امور منزل و آشپزی در سعادت آباد

🏠 محدوده : اعزام خدمتکار خانم در کامرانیه

با توجه به تعداد بالای نیرو های خدماتی و پرستاری موسسه خدماتی پرستاری ایران نرس شما عزیزان می توانید در هر نقطه ای از تهران و یا کرج که ساکن هستید از ما درخواست نیروی خدماتی و یا پرستاری نمایید .

آرامش و شما و عزیزانتان در منزل هدف ما و همکاران ما در موسسه خدماتی پرستاری ایران نرس می باشد ، آرامش و آسایش خود و عزیزانتان در منزل را به ما و همکارانمان در موسسه خدماتی پرستاری ایران نرس بسپارید .

خانم تهرانی از خدمات خانم خدمتکار بسیار راضی هستند و نظم، دقت و سرعت عمل ایشان را تحسین می‌کنند. ایشان معتقدند که با استخدام خانم خدمتکار، وقت و انرژی بیشتری برای انجام فعالیت‌های مورد علاقه خود دارند و از آرامش بیشتری در منزل خود لذت می‌برند.

علاوه بر خانم تهرانی، افراد زیادی در کامرانیه از خدمات ایران نرس برای اعزام خدمتکار خانم استفاده می‌کنند. برخی از این افراد به دلیل مشغله‌های زیاد، فرصت کافی برای انجام امور منزل را ندارند. برخی دیگر به دلیل سالمندی یا بیماری، قادر به انجام امور منزل نیستند.

برای در خواست نیروی خدماتی خانم در کامرانیه شما عزیزان می همیشه و در هر ساعت روز و حتی روز های با شماره های موسس خدماتی ایران نرس تماس بگرید و از مشاوره های کارشناسان ما بهره مند شوید .

مطالب مرتبط :   انجام امور منزل در شهریار
اعزام خدمتکار خانم به کامرانیه

ایران نرس با ارائه خدمات متنوع و باکیفیت، به شما کمک می‌کند تا از زندگی خود لذت بیشتری ببرید.

در اینجا چند نمونه دیگر از خدمات ایران نرس در کامرانیه آورده شده است:

  • اعزام آشپز خانم: اگر به دنبال یک آشپز خانم باتجربه برای طبخ غذاهای ایرانی و فرنگی هستید، ایران نرس می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد.
  • اعزام پرستار خانم: اگر به دنبال یک پرستار خانم برای مراقبت از سالمندان، کودکان یا بیماران خود هستید، ایران نرس می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد.
  • نگهداری از کودک: اگر به دنبال یک پرستار کودک باتجربه و قابل اعتماد هستید، ایران نرس می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

ایران نرس با ارائه خدمات باکیفیت و قیمت مناسب، به دنبال جلب رضایت شما عزیزان است.

** برای دریافت مشاوره رایگان و ثبت سفارش، با کارشناسان ما در تماس باشید **

اعزام خدمتکار خانم به کامرانیه

پیام مدیریت شرکت ایران نرس

ایران نرس به تمام نقاط کامرانیه، از جمله خیابان‌های گلستان، آصف، کامرانیه شمالی و جنوبی، و…. خدمات اعزام خدمتکار خانم ارائه می‌دهد.

برای دریافت خدمات نظافتی و یا پرستاری در منزل فقط کافی است با تماس بگرید .

نظافت و امور منزل
نوشتهٔ پیشین
خدمات نظافت منزل و آشپزی در صادقیه
نوشتهٔ بعدی
استخدام خدمتکار خانم در یوسف آباد

محتوای مرتبط

انجام امور منزل فرمانیه غربی

انجام امور منزل فرمانیه غربی

انجام امور منزل میدان پونک

انجام امور منزل در هشتگرد

انجام خدمات امور منزل و آشپزی در سعادت آباد

انجام خدمات امور منزل و آشپزی در سعادت آباد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
همین الان تماس بگیرید!