امور منزل و آشپزی نارمک

انجام امور منزل آذری

امور منزل و آشپزی نارمک

🥣 امور منزل و آشپزی : آقای فرجام

📌﷽ : امور منزل و آشپزی برای یک زوج سالمند

💸 حقوق، 4.500.000 تومان

⏰ ساعت کاری : 10 صبح تا 6 عصر (جمعه تعطیل)

🏠 محدوده : امور منزل و آشپزی نارمک

————————————————-

شماره های تماس

۰۲۱۸۸۴۹۹۴۰۴    |   ۰۲۱۸۸۴۹۹۴۰۲

۰۲۱۲۲۷۰۲۸۷۴    /   02122702719

امور منزل و آشپزی نارمک
امور منزل و آشپزی نارمک

نارمک

محله نارمک در شمال شرق تهران و در منطقه هشت شهرداری واقع شده است. این محله دارای صد میدان اصلی است که به همین جهت محله صد میدان نیز نامیده می‌شود. این محله از شمال به خیابان فرجام، از غرب به بزرگراه امام علی (ع)، از شرق به بزرگراه شهید باقری و از جنوب به خیابان دماوند، تهران نو و خیابان نظام آباد محدود می‌شود.

مطالب مرتبط :   نظافت منزل و آشپزی در منطقه 1

میدان نبوت یا همان هفت حوض مهم‌ترین میدان محله نارمک است که دارای فضایی سبز و دلنشین برای مصاحبت و تعامل ساکنین نارمک است. این میدان از شمال و جنوب به خیابان آیت و از شرق و غرب به خیابان گلبرگ منتهی می‌شود و دارای مراکز خرید بسیار با قیمت مناسب است.

از مهم ترین خیابان‌های نارمک می‌توان خیابان‌های آیت، شهید ثانی (۴۶ متری نارمک)، هنگام، رسالت، سامان، سمنگان، دردشت، فرجام، مدائن، چمن، مهر، مرجان و… را نام برد. مهم‌ترین میدان‌های نارمک بعد از میدان هفت حوض (نبوت) میدان‌های هلال احمر ،۵۱، ۷۳، ۱۶، ۱۰۰ و ۲۳ می‌باشند.

امکانات رفاهی و جاذبه‌های گردشگری

مهم ترین مراکز تجاری و فروشگاه‌های نارمک در اطراف میدان هفت حوض واقع شده اند. از مهم ترین آن ها می‌توان به مجتمع تجاری سون سنتر در ضلع جنوب غربی میدان هفت حوض اشاره کرد که در این مرکز تجاری می‌توانید انواع فروشگاه‌های لباس، ساعت، طلا و جواهر، لوازم کامپیوتر، موبایل و…. را بیابید. از دیگر مراکز تجاری نارمک مرکز خرید کویتی ها در خیابان آیت، مرکز خرید مروارید نارمک و مرکز خرید نبوت نرسیده به میدان هفت حوض می‌باشند. علاوه بر این در طول خیابان آیت و اطراف میدان هفت حوض تعداد زیادی مغازه برای خرید انواع لباس زنانه، مردانه و بچگانه و طلا و زیور آلات و… وجود دارد. برای علاقه مندان به کتاب نیز فروشگاه شهر کتاب در ضلع غربی میدان هفت حوض در دسترس قرار دارد.

مطالب مرتبط :   انجام امور منزل در فردوس غرب

محله نارمک از لحاظ مراکز آموزشی، مراکز درمانی، شعب بانک ها، پارک ها و بوستان ها و کافه و رستوران در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد.

نظافت و امور منزل
نوشتهٔ پیشین
انجام امور منزل شهر زیبا
نوشتهٔ بعدی
انجام امور منزل آذری

محتوای مرتبط

انجام امور منزل در آیت الله کاشانی

انجام امور منزل در آیت الله کاشانی

کارگر در منزل ونک

کارگر در منزل ونک

اعزام خدمتکار خانم در منزل

اعزام خدمتکار خانم در منزل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
همین الان تماس بگیرید!