انجام امور منزل زعفرانیه

انجام امور منزل زعفرانیه

انجام امور منزل زعفرانیه

🍜 امور منزل و آشپزی : خانم احمدی

📌 ﷽ : امور منزل و آشپزی برای خانواده 4 نفره، یه کودک 7 ساله و یک کودک سه ساله، شخصی که ارتباط بگیره با بچه ها مادر از بچه ها مراقبت می کنه) نزدیک و زرنگ باشه، شخصی که خودش مادر باشه بهتره و اینکه واکسن زده باشه

💸 حقوق : 5.000.000 تومان

⏰ ساعت کاری : 9 صبح تا 6 عصر
(پنجشنبه، جمعه ها تعطیل)

🏠 محدوده : انجام امور منزل زعفرانیه

————————————————-

شماره های تماس

۰۲۱۸۸۴۹۹۴۰۴    |   ۰۲۱۸۸۴۹۹۴۰۲

۰۲۱۲۲۷۰۲۸۷۴    /  ۰۲۱۲۲۷۰۲۷۱

انجام امور منزل زعفرانیه
انجام امور منزل زعفرانیه

زعفرانیه

زَعفَرانیه یکی از محله‌های قدیمی و اعیان‌نشین شمال شهر تهران و منطقه شمیران است. این محلّه که در کوهپایه‌های البرز قرار دارد، و آمیزه‌ای از شهرسازی مدرن و سنّتی در آن به چشم می‌خورد. زعفرانیه یکی از گران‌قیمت‌ترین مناطق تهران می‌باشد.

مطالب مرتبط :   خانه داری و امور منزل دروس

زعفرانیه از شمال به ارتفاعات توچال، از جنوب به خیابان ولیعصر و محمودیه، از شرق به تجریش و از غرب به رودخانه ولنجک محدود می‌شود. زعفرانیه یکی از مرتفع‌ترین محله‌های پایتخت است و ۱۶۵۰ تا ۱۸۰۰ متر از سطح دریا ارتفاع دارد.

این محله در ناحیه ۲ از منطقه ۱ شهرداری تهران قرار دارد اماکن مهمی نظیر کاخ موزه سعدآباد، فرمانداری شهرستان شمیرانات، دادگاه ویژه روحانیت و چندین سفارتخانه از جمله سفارت های آفریقای جنوبی و برزیل در این محله قرار دارند.

زعفرانیه به دلیل قرار گرفتن بر روی گسل شمال تهران، درصورت بروز زلزله درمعرض آسیب جدی خواهد بود. بخش شمالی محلّه نیز که زیر تله کابین توچال قراردارد، در معرض رانش زمین می‌باشد.

مطالب مرتبط :   خدمات نظافت منزل و آشپزی در صادقیه

شمیران

شِمیران، منطقه‌ای است که در شمال شهر تهران است که در گفتار عامیانه به این منطقه «شمرون» می‌گویند. شمیران که بر روی دامنه‌های رشته کوه های البرز قرار دارد، شمالی‌ترین منطقه شهری تهران را تشکیل می‌دهد.

از گذشته، تجریش مهم‌ترین آبادی و مرکز منطقه شمیران به‌حساب می‌آید. خیابان شریعتی با نام پیشین جاده قدیم شمیران، مهم‌ترین راه مواصلاتی این منطقه به تهران قدیم بوده‌است. با احداث خیابان ولیعصر (جاده پهلوی) توسط رضاشاه، دسترسی به تجریش و شمیران برای ساکنین تهران آسان‌تر شد و روند پیشرفت آن را سرعت بخشید.

نظافت و امور منزل
نوشتهٔ پیشین
انجام امور منزل ستارخان
نوشتهٔ بعدی
انجام امور منزل پاسداران

محتوای مرتبط

انجام امور منزل برای 5 نفر زعفرانیه

انجام امور منزل برای 5 نفر زعفرانیه

انجام امور منزل شهر زیبا

انجام امور منزل شهر زیبا

اعزام خدمتکار خانم در شهرک غرب

اعزام خدمتکار خانم در شهرک غرب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
همین الان تماس بگیرید!