انجام خدمات امور منزل و آشپزی در منزل

انجام خدمات امور منزل و آشپزی در منزل

# انجام امور منزل و آشپزی در تهران # انجام امور منزل و آشپزی در منزل

مجموعه خدماتی پرستاری ایران نرس همراه در تلاش است که بهترین خدمات نظافتی و بهداشتی را برای شما و عزیزانتان در منزل تامین نمایید .

# حقوق خدمتکار در منزل  # استخدام خدمتکار در منزل # هزینه استخدام خدمتکار در منزل # انجام امور منزل و آشپزی در تهران  # انجام امور نظافتی در منزل

انجام خدمات امور منزل و آشپزی در منزل

🥣 در این بخش ا خدمات موسسه خدماتی پرستاری ایران نرس یکی از نمونه کار های مرتبط با انجام امور منزل و آشپزی در منزل را مورد بررسی قرار می دهیم  : خانم کاوه ای

📌﷽ : امور منزل و آشپزی برای خانواده 4 نفره شما عزیزان می توانید با توجه به خواسته ها و نیاز ای خود در منزل اقدام به استخدام نیروی خدماتی در منزل نمایید

مطالب مرتبط :   انجام امور منزل در آیت الله کاشانی

برای استخدام نیروی خدماتی در منزل به صورت روزانه و شبانه روزی فقط کافی است با شماره های موسسه تماس بگرید و از مشاوره های رایگان همکاران ما در موسسه بهره مند شوید .

💸 حقوق :  حقوق این نمونه کار با توجه به ساعت کاری و تعداد روز های کاری نیروی خدماتی در منزل 6.500.000 تومان می باشد شما می تونید با توجه به خدمات مورد نیاز خود در منزل با ما تماس بگرید و از هزینه های استخدام نیروی خدماتی در منزل اطلاع حاصل فرمایید

⏰ ساعت کاری :  ساعت کاری این نمونه کار خدمات آشپزی و نظافتی در منزل  9 صبح تا 5 عصر ( سه روز در هفته ، روزهای زوج می باشد شما عزیزان می توانید تعیین کننده ساعت کاری نیرو های خدماتی ایران نرس در منزل باشید .

🏠 محدوده : خدمات نظافتی مجموعه ایران نرس فقط شامل بخشی از تهران نمی باشد شما عزیزان می توانید در هر جای تهران و یا کرج که ساکن هستید با شماره های موسسه تماس بگرید و از خدمات نظافتی بهداشتی همکاران ما در منزل بهره مند شوید .

مطالب مرتبط :   نظافت منزل و آشپزی

انجام امور منزل تهران

شرکت های انجام امور منزل در تهران را می توان جزو فعال ترین شرکت ها در سطح کشور دانست. این آمار می تواند دلایل زیادی همچون شاغل بودن، کلان شهر بودن تهران و مواردی از این قبیل دانست.

یکی از این شرکت ها که خدمات انجام امور منزل و آشپزی را در منازل انجام می دهد موسسه خدماتی پرستاری ایران نرس  می باشد. این موسسه علاوه بر اعزام نیرو برای مراقبت و پرستاری از سالمندان و کودکان، خدمات دیگری مانند امور منزل و آشپزی را نیز برعهده می گیرد.

خدمات امور منزل موسسه ایران نرس عبارتند از :

مطالب مرتبط :   خدمات نظافتی و آشپزی در منزل

آشپزی کردن برای اعضای خانواده
تمیز و نظافت کردن منزل
نظافت کردن ظرف های کثیف
گرد گیری منزل
رسیدگی به گل ها و درختان

هزینه استخدام خدمتکار در منزل

محاسبه ی دقیق هزینه تمیز کردن خانه ی شما کاریست بسیار سریع و آسان. کافیست با یکی از شماره های شرکت تماس بگیرید و به سوالاتی که از شما پرسیده می‌شود، پاسخ دهید.

انجام خدمات امور منزل و آشپزی در منزل

سخنی از مدیریت موسسه ایران نرس :

با توجه افزایشش قیمت های استخدام نیرو های خدماتی در منزل موسسه خدماتی پرستاری ایران نرس این نوید را به شما می دهد که در استخدام نیروی خدماتی از موسسه ایران نرس تا پایان ان ماه می توانید از تخفیف 10 درصدی موسسه خدماتی پرستاری ایران نرس بهره مند شوید . آرامش و آسایش شما عزیزان در منزل هدف ماست آرامش خود و عزیزانتان در منزل را به ما بسپارید .

نظافت و امور منزل
نوشتهٔ پیشین
خدمات نظافتی و آشپزی در منزل
نوشتهٔ بعدی
خدمات نظافت و آشپزی در منزل

محتوای مرتبط

کارگر خدمات نظافتی در منزل

کارگر خدمات نظافتی در منزل

نظافت منزل و آشپزی در منطقه 1

نظافت منزل و آشپزی در منطقه 1

نظافت منزل و آشپزی

آشپزی و نظافت منزل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
همین الان تماس بگیرید!