مراقب سالمند خانم فرشته

پرستار سالمند خانم در پیروزی

مراقب سالمند خانم فرشته

پرستار سالمند : خانم فردوسی

📌﷽ : خانم سالمند 85 ساله سالم هستند. تنها زندگی میکنند و خام گیاه خوار هستند. به یک خانم جهت مراقبت و انجام امور منزل بصورت شبانه روزی نیازمندند.

💸 حقوق : 6.000.000 تومان

⏰ ساعت کاری : شبانه روزی (جمعه‌ها جداگانه محاسبه میشه )

🏠 محدوده : خیابان فرشته

…………………. 🔸🔹🔸 ………………….

شماره های تماس

۰۲۱۸۸۴۹۹۴۰۴ | ۰۲۱۸۸۴۹۹۴۰۲

۰۲۱۲۲۷۰۲۸۷۴ |  ۰۲۱۲۲۷۰۲۷۱۹

مراقب سالمند خانم فرشته
مراقب سالمند خانم فرشته

مراقب سالمند خانم فرشته

طبق آمار جهانی حدود ۹۲ درصد سالمندان حداقل یک بیماری مزمن و ۷۷ درصد حداقل مبتلا به دو بیماری هستند. بیماری های قلبی، سکته مغذی، سرطان و دیابت از پرهزینه ترین بیماری های مزمن هستند که ممکن است سالانه باعث دو سوم مرگ و میر در جهان شوند. مرکز ملی پیشگیری از بیماری های مزمن و ارتقای سلامت، چکاپ سالیانه توسط پزشک، دنبال کردن رژیم غذایی سالم و تمرین های سبک روزانه ورزشی را برای مدیریت و پیشگیری از بیماری های شایع سالمندان توصیه می کند. چاقی یک مشکل رو به رشد در میان افراد مسن است و انجام کارهای فوق می تواند تا حدود زیادی از این مشکل پیشگیری کند . همچنین می توان از پرستار سالمند برای بهبود بیماری های سالمند خود بهره ببرید

مطالب مرتبط :   نگهداری از سالمند آلزایمری در منزل

راهکارهایی برای داشتن زندگی بهتر در دوران سالمندی
دلهره و نگرانی سالخوردگان را کاهش دهید.

اضطراب و نگرانی مادر تمام بیماریهاست. صحبت کردن راجع به مسائل نگران کننده با درمانگر یا دوستان به کاهش آن کمک می کند. همچنین قدم زدن، ورزش، بازی های سرگرم کننده مناسب سن به کاهش اضطراب و ایجاد آرامش سالمندان کمک می کند.

روابط اجتماعی را حفظ کنید.

مطالعات نشان می دهد علائم آلزایمر در کسانی که با خانواده، دوستان و همسن و سالان خود ارتباط بیشتری دارند نسبت به افراد گوشه گیر و کم ارتباط دیرتر ظاهر خواهد شد.

به مسائل مثبت نگاه کنید.

مطالب مرتبط :   پرستار سالمند در منزل تهران

هنگامی که با دید مثبت به مسائل و مشکلات نگاه کنید امکان پیدا کردن راهکار مناسب دو چندان خواهد شد. همچنین لازم است برای حفظ سلامتی با افراد مثبتی که شما را خوشحال می کنند معاشرت کنید.

ارتباط معنوی را تقویت کنید.

ارتباطات روحانی و معنوی به شما احساس آرامش خواهد داد. تقویت عقاید مذهبی به کاهش افسردگی و اضطراب در دوران سالمندی کمک خواهد کرد و عامل دفاعی در برابر مشکلات و بیماری های روانی از جمله آلزایمر خواهد بود.

فعالیت های بدنی را ادامه دهید.

فعالیت های جسمانی باعث تقویت قعالیت روانی می شود به همین دلیل در تمام زندگی از اهمیت ویژه برخوردار می شود. تناسب اندام، انعطاف پذیری بیشتر، سرحال بودن، بهبود وضعیت تعادل و … از فواید ورزش کردن است. چنانچه ورزش را از جوانی شروع کنید و به آن پایبند باشید دوران پیری سالم تری را سپری خواهید کرد.

مطالب مرتبط :   مراقب سالمند پوشکی مولوی

ورزش مغز در دوران سالمندی را فراموش نکنید.

طبیعی است که در دوران سالمندی چیزهایی را فراموش کنید مثل محل پارک کردن ماشینتان. اما یادتان باشد مغزتان مانند یک عضله است و نیازمند ورزش دائمی. برای قوی نگه داشتن ذهن مدام مطالعه کنید به سینما و تئاتر بروید و در کنسرت ها و سخنرانی ها شرکت کنید.

روابط خانوادگی و دوستان را حفظ کنید.

مطالعات نشان می دهد خطر مرگ در سالمندانی که روابط اجتماعی ضعیف دارند نسبت به آن هایی که اطرافشان پر از کسانی هستند که به او مهر می ورزند و او هم به آن ها با مهرورزی پاسخ می دهد، چهار برابر خواهد بود

پرستار سالمند در منزل
نوشتهٔ پیشین
مراقب سالمند ایران خودرو
نوشتهٔ بعدی
پرستار سالمند خانم در پیروزی

محتوای مرتبط

پرستار شبانه روزی سالمند

پرستار شبانه روزی سالمند امیر آباد

پرستار سالمند در دماوند

پرستار سالمند یوسف آباد

پرستار سالمند سالم تهران پارس

پرستار سالمند سالم تهران پارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
همین الان تماس بگیرید!