مراقب نوزاد در بریانک

مراقب نوزاد در بریانک

مراقب نوزاد در بریانک

مراقب نوزاد در بریانک : آقای طرابی

📌﷽ : بدون امور منزل، سه روز در هفته روزهای فرد، مراقبت از نوزاد 10 ماهه

💸 حقوق : 3.500.000 تومان

⏰ ساعت کاری : تقریبا 12 ظهر تا 4 عصر ( 3 روز ، روزهای فرد )

🏠 محدوده : بریانک

…………………. 🔸🔹🔸 ………………….

شماره های تماس

۰۲۱۸۸۴۹۹۴۰۴ | ۰۲۱۸۸۴۹۹۴۰۲

۰۲۱۲۲۷۰۲۸۷۴ |  ۰۲۱۲۲۷۰۲۷۱۹

مراقب نوزاد در بریانک
مراقب نوزاد در بریانک

 

پرستار بچه در منزل بریانک

شاید فکر کنید که هرقدر فرزند شما بزرگتر شده و مهارت های بیشتری کسب می کند، مراقبت از او دشوار تر خواهد شد. اما بدون شک کسب آگاهی کافی در مورد مراقبت از نوزاد ده ماهه به شما در عملکرد صحیح در مورد تغذیه، خواب و … کمک خواهد کرد.شما می توانید برای بزرگ کردن فرزند دلبندتان از پرستاران موسسه ایران نرس استفاده نمایید.

مطالب مرتبط :   پرستاری از نوزاد در منزل

استخدام پرستار نوزاد ده ماهه در بریانک

فرزند شما هر روز به حدود 750 تا 900 کالری نیاز دارد که نیمی از آن از شیر مادر یا شیر خشک و بقیه از غذای جامد تامین می شود. شما می توانید علاوه بر استفاده از قاشق برای غذا دادن به کودک، غذاهای انگشتی مناسب برای او تهیه و او را به غذا خوردن مستقل تشویق کنید. کودک 10 ماهه خودش نیز می تواند برای غذا خوردن قاشق به دست بگیرد. تکه های کوچک توفو یا پنیر، نخود فرنگی، میوه های خرد شده و ماکارونی خوب پخته مناسب هستند. او به آهستگی غذا می خورد و غذا را به هر کجا غیر از دهان خود می ریزد، سعی کنید در مقابل این رفتارها صبور باشید و به او فرصت دهید تا یاد بگیرد

مطالب مرتبط :   مراقب کودک ازگل

مراقبت از نوزاد تازه متولد شده در بریانک

در مقطعی از زمان، می توانید نوشیدن مایعات با لیوان را به او آموزش دهید. به این منظور از لیوان آموزشی که دارای بدنه ای نرم، درب و دو دستگیره است، استفاده کنید. در ابتدا كودك با لیوان بازی می کند که ایرادی ندارد. حال کمی آب داخل لیوان بریزید و به او نشان دهید چطور می تواند از آن آب بنوشد، بعد از چند روز از شما تقلید خواهد کرد. به تدریج به جای آب، شیر مادر یا شیر خشک داخل لیوان بریزید. استفاده از فنجان به بهبود هماهنگی دست و دهان کودک کمک می کند و شما نیز می توانید فرزندتان را برای زمانی که او را از شیر می گیرید، آماده کنید. به خاطر داشته باشید ممکن است ماهها طول بکشد تا کودک یاد بگیرد تمام مایعات داخل لیوان را بنوشد. فعلاً این فقط برای شروع کار و تمرین است.

مطالب مرتبط :   مراقب و مربی نوزاد

مراقبت از دندان نوزاد ده ماهه در بریانک

شاید تمامی دندانهای شیری فرزندتان در آمده باشد، البته کودکان با یکدیگر تفاوت دارند. تا سن 3 سالگی، تقریباً اکثر دندانهای شیری کودک می روید. با این حال، تعداد دندانها مهم نیست، آنچه اهمیت دارد، مراقب از دندانها و لثه ها است.

• دو بار در روز دندانهای کودک را با یک مسواک نرم و مقدار کمی خمیردندان مخصوص برای اطفال تمیز کنید. اگر هنوز دندان ندارد، لثه ها را با دستمال یا مسواک نرم به آرامی پاک کنید.

 

مراقب نوزاد در بریانک
مراقب نوزاد در بریانک
پرستار کودک در منزل
نوشتهٔ پیشین
دستمزد روزانه پرستار کودک در اسلامشهر
نوشتهٔ بعدی
پرستار کودک در نیاوران

محتوای مرتبط

پرستار کودک 24 ساعته

پرستار کودک 24 ساعته

همراه کودک در منزل

همراه کودک در منزل

مربی کودک در سهروردی

مربی کودک در سهروردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
همین الان تماس بگیرید!