مراقب نوزاد دوقلو الهیه

مراقبت از کودک در منزل

مراقب نوزاد دوقلو الهیه

👶🏻👶🏻 مراقبت از نوزاد دوقلو : خانم فیروز پور

📌﷽ : مراقبت از دوقلو 10 ماهه، نیرویی بالای 45 سال، حتما دوقلو کار کرده باشن، صفرتاصد بچه ها رو انجام بدن، مقید باشن، مادر منزل هست، بتونن مسافرت برن مخصوصا عید رو، (حتی خارج از کشور با مسئولیت خودتون) و اضافه کاری دریافت کنن و منعطف باشن

💸 حقوق : 8.000.000 تومان

⏰ ساعت کاری : شبانه روزی
( جمعه تعطیل )

🏠 محدوده : الهیه، خ جبهه

—..–..–..–..–..–..–..–..–..–..–..–..–..–..–

شماره های تماس

۰۲۱۸۸۴۹۹۴۰۴    |   ۰۲۱۸۸۴۹۹۴۰۲

۰۲۱۲۲۷۰۲۸۷۴    |   02122702719

مراقب نوزاد دوقلو الهیه
مراقب نوزاد دوقلو الهیه

 

مراقب نوزاد دوقلو الهیه

پرستاری از کوک دو قلو یکی از کار های سخت مادران به حساب می آید و یکی ار بهترین راه های کم کردن این سختی کمک گرفتن از شرکت های پرستاری می باشد ، شرکت ایران نرس افتخار دارد شما در بزرگ کردن کودکان شما با افراد با تجربه یاری نماید

مطالب مرتبط :   پرستار کودک در نیاوران

آماده‌سازی خانه برای دوقلوها

اگر روش نگهداری نوزاد دوقلو را بدانید، کار برایتان سخت‌ و دشوار پیش نخواهد رفت. چرا؟ چون استراحتتان چندان مختل نمی‌شود و گیج و مضطرب نخواهید شد. یادتان باشد با اضافه‌شدن دو عضو جدید به خانواده، وسایل و تجهیزاتی هم به خانه‌تان اضافه می‌شود.

دقت کنید که باید برای خرید و آماده‌سازی وسایل موردنیاز دوقلوها تحقیقاتی کنید. این را هم به‌خاطر بسپارید که نیازی به تهیه دوتا از هرچیز نیست. بسیاری از وسایل نوزادان قابلیت استفاده برای هر دویشان را دارد. به نکات زیر هم نگاهی داشته باشید.

۱. آماده‌ کردن محل خوابیدن دوقلوها

بدیهی است که نوزادان برای خوابیدن به مکانی استاندارد و مناسب نیاز دارند. جای خواب نوزادان می‌تواند گهواره یا چیزی ابتدایی‌تر از آن باشد. گاهی وسایلی وجود دارند که برای خواب نوزادان در روزها و هفته‌های نخست مناسب‌اند و پس از اینکه کمی بزرگ‌تر شدند، امکان راهی‌کردنشان به گهواره وجود خواهد داشت.

مطالب مرتبط :   مراقبت از کودک 1 ساله در منزل

بعضی‌ها از سبدهای مخصوص خواب نوزاد استفاده می‌کنند. بعضی‌ها هم صندلی‌هایی مخصوص خواباندن نوزاد را ترجیح می‌دهند. بنا به سلیقه و فضایی که در اختیار دارید، به‌سراغ خرید جای خواب بروید. نکته مهم این است که سبد، تخت یا گهواره منتخبتان ایمنی کافی داشته و به‌اندازه لازم راحت باشد.

در هفته‌های نخست، به استفاده از صندلی مخصوص غذاخوردن نیازی نیست. ببینید که قرار است دوقلوها شیر مادر را مصرف کنند یا از شیشه استفاده خواهند کرد و بنا به نوع غذایشان، جایی برای غذادادن به آنها هم تعیین کنید.

پرستار کودک در منزل
نوشتهٔ پیشین
مراقب نوزاد سعادت آباد
نوشتهٔ بعدی
مراقب کودک 7ساله اندیشه

محتوای مرتبط

امور منزل و آشپزی در نارمک

امور منزل و آشپزی در نارمک

پرستاری از کودک در زعفرانیه

نگهداری از کودک باقرخان

مربی آموزشی کودک در منزل

پرستاری از نوزاد در منزل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
همین الان تماس بگیرید!