مراقب کودک جردن

مراقب کودک در فرمانیه

مراقب کودک جردن

👶🏻 مراقبت از کودک : خانم یار محمدی

📌﷽ : پرستاری از کودک 8.5 ساله دختر کسی باشه که هم کودک خونه تنها نمونه هم اگه کودک مشکل درسی داشت بتونه کمک کنه

💸 حقوق : 5.800.000 تومان

🏠 محدوده : مراقب کودک جردن

🕰️ ساعت کاری : 8 صبح تا 5 عصر

—..–..–..–..–..–..–..–..–..–..–..–..–..–..–

شماره های تماس

۰۲۱۸۸۴۹۹۴۰۴ | ۰۲۱۸۸۴۹۹۴۰۲

۰۲۱۲۲۷۰۲۸۷۴ / 02122702719

مراقب کودک جردن
مراقب کودک جردن

 

مراقب کودک جردن

تعداد مهد کودک ­هایی که از کودکان پرستاری و مراقبت می­کنند محدود هستند؛ بنابراین ممکن است درنزدیکی محل سکونت این نوع خانواده ها مهدکودکی با این خدمات وجود نداشته باشد. دراین شرایط اغلب خانواده ­ها ترجیح می ­دهند پرستار کودک استخدام کنند که شرکت خدماتی ایران نرس می تواند یاری دهنده شما در این زمینه باشد

مطالب مرتبط :   مراقب کودک گیشا

مهارت های اجتماعی کوک 8 ساله

مهارت های اجتماعی او به حدی رشد یافته است که می تواند از شخصیتی مطمئن و مستقل و احساس خود ارزشی بالا به فردی حساس، بیش از حد هیجانی و منتقد از خود تغییر جهت دهد. مزاج او بسیار متغیر است و ممکن است در یک روز بی ادب، پر رو و پر ادعا، فضول، پرتوقع، مضحک و احمق جلوه کند. باید اجازه دهید رفتارهای منفی بروز داده شود ولی وضع محدودیت روی رفتارهای بد به بچه یاد می دهد در درازمدت رفتارش را مدیریت کند. او اکنون فرا تر از یک بازیکن تیم است حتی درحالیکه با خودش کلنجار میرود بازنده خوبی باشد. مورد قبول دوستان واقع شدن بسیار مهم است و به راحتی دوستان بیشتری پیدا می کند، با این حال این موضوع می تواند به سختی با سیاست‌های روابط او تطبیق داده شود. ممکن است نسبت به فعالیت های خانوادگی که شاید لازمه زندگی شما باشد علاقه‌مندی کمتری داشته باشد.

مطالب مرتبط :   پرستاری از کودک امیر اباد

اعتماد به نفس در کوک 8 ساله

اعتماد به نفس او رشد زیادی داشته تا این حد که ممکن است فکر کند توانایی خیلی زیادی دارد بنابراین اگر شکست بخورد دچار غم واندوه زیادی می‌شود. راه حل این مشکل این است که چالش هایی واقعی برای او ایجاد کنید، روی دست آورد هایش تمرکز کنید و به او قوت قلب دهید تا بداند هیچ کس کامل نیست و نمی تواند همه کارها را درست انجام بدهد. او در مورد آینده فکر می کند و جایگاهش در جهان را بیشتر درک می کند، حتی ممکن است بداند وقتی بزرگتر شد می خواهد چه کاری انجام بدهد. گفتگو در مورد چگونگی رسیدن به اهداف، کسب شایستگی و پیشرفت در مهارت های خاص، به او کمک می کند تمرکز بیشتری روی فعالیت هایش داشته باشد. ممکن است شروع ایجاد وجدان اجتماعی را در او بیبنید که ممکن است در حد نگرانی در باره محیط زیست، مشکلات پناهندگان و یا فقردر جهان باشد . شما می توانید او را تشویق کنید و به او فرصت دهید به دیگران کمک کند.

مطالب مرتبط :   پرستاری از کودک 7 ساله در کامرانیه
پرستار کودک در منزل
نوشتهٔ پیشین
پرستار نوزاد 6 ماهه
نوشتهٔ بعدی
مراقب کودک در فرمانیه

محتوای مرتبط

پرستار کودک در نیاوران

پرستار کودک در نیاوران

نگهداری از کودک 3 ساله در منزل

نگهداری از کودک 3 ساله در منزل

مراقبت از کودک در منزل رسالت

کودک و امور منزل مهرآباد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
همین الان تماس بگیرید!