مراقب کودک شبانه روزی

مراقب کودک 5 ساله نیاوران

مراقب کودک شبانه روزی

👶🏻 مراقبت از کودک : خانم رستمی

📌﷽ : نگهداری از کودک 6 ساله در منزل به همراه کمک در امور منزل کسی باشه که کار کردن با برنامه شاد هم بلد باشه

💸 حقوق : 6.000.000 تومان

🏠 محدوده : مراقب کودک در فردیس کرج

🕰️ ساعت کاری : شبانه روزی
(جمعه تعطیل)

—..–..–..–..–..–..–..–..–..–..–..–..–..–..–

شماره های تماس

۰۲۱۸۸۴۹۹۴۰۴ | ۰۲۱۸۸۴۹۹۴۰۲

۰۲۱۲۲۷۰۲۸۷۴ | 02122702719

مراقب کودک شبانه روزی
مراقب کودک شبانه روزی

مراقب کودک شبانه روزی

چند سال اخیر مشغول تماشای رشد و پیشرفت فرزندتان بوده اید. وقتی کودک اولین دوره های آموزشی کودکان را می گذراند درکنارش بودید و به او کمک کردید، به طور حتم کودک هنوز در حال پیشرفت است و به همان اندازه که قبلا نیارمند کمک شما بود حالا نیز به کمک شما نیاز دارد، بنابراین شما چطور متوجه می شوید که از نظر پیشرفت رشدی در چه موقعیتی قرار گرفته و چگونه می توانید به او کمک کنید؟

مطالب مرتبط :   مراقب و مربی نوزاد

شما می توانید درمقایسه مهارت های حرکتی کودکتان نسبت یه یک سال قبل تفاوت های واضحی ببینید. هماهنگی بین اعضاء بدنش بهبود زیادی یافته است. اکنون می تواند دوچرخه سواری کند، و توپ را بگیرد. حتی ممکن است استعدادهای جسمی خاصی داشته باشد. اعتماد در او رشد پیدا کرده واگر موفقیتی کسب کند احساس غرور می کند ولی همچنان مستعد خطر کردن است، پس ارزش دارد که با او در مورد مسائل ایمنی مثل برآورد خطر صحبت کنید.

ورزش کردن برای کودک اهمیت زیادی دارد چون او وقت زیادی را صرف یادگیری درحالت نشسته روی میز تحریر می کند. زمانیکه بخواهد حرکت های ظریفتری انجام بدهدچالاکی اش بیشتر خواهد بود؛ نقاشی هایش قابل تشخیص تر است، در کار کردن با قیچی و بند کفش بهتر از قبل عمل می کند و دیگر مثل گذشته برای انجام فعالیت ها، درگیر چالش نیست .

مطالب مرتبط :   مراقبت از نوزاد 1.5 ساله در الهیه

مهارت شناختی

اکنون کودک درک بیشتری از دنیای اطرافش دارد هرچند مسائل را به صورت سیاه و سفید ببیند؛ عدالت برای او مهم است. داشتن مهارت های ارتباطی بهتر، اورا قادر می کند تجربیاتش را بیان کند. او شوخی و معما را می فهمد. در خواندن روان تر از قبل است و از کتاب به عنوان یک تفریح لذت می برد. داستان نویسی و اشتراک انها با دیگران برایش جالب است. مهارت شمارش او بهتر شده و می تواند تا ۲۰۰ بشمارد و همچنین به صورت معکوس از ۲۰ تا ۱ بشمارد. مفاهیم وزن و ارتفاع برایش آشناست و توانایی شروع برای یادگرفتن مفهوم پول و زمان را دارد. وقتی علم و دانش کسب می کند، پذیرفتن مفاهیمی مثل سفر زمان را تعقیب می کند، پس خوب است به او اجازه دهید روی دستاوردهای اولیه اش که حاصل کنجکاوی ها بوده تمرکز کند، و به کمک مشاهدات و مهارت های ارتباطی خودش دنیای اطرافش را توصیف کند. اکنون بازی با اسباب بازی ها نسبت به کار با چیزهای واقعی برای او جذابیت کمتری دارد.

مطالب مرتبط :   استخدام پرستار کودک در تهران
پرستار کودک در منزل
نوشتهٔ پیشین
مراقب کودک در عظیمیه کرج
نوشتهٔ بعدی
مراقب کودک 5 ساله نیاوران

محتوای مرتبط

مراقبت از کودک در سهروردی

مراقب کودک اوتیسم

نگهداری از کودک 3 ساله در منزل

نگهداری از کودک 3 ساله در منزل

پرستاری از کودک بریانک

پرستاری از کودک طرشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
همین الان تماس بگیرید!