مراقب کودک گیشا

پرستار کودک شمیران

مراقب کودک گیشا

👶🏻 مراقبت از کودک : خانم خسروبیکی

📌﷽ : نگهداری از کودک  6.5 ساله پسر و 7 ساله دختر و کمک در امور منزل

💸 حقوق : 7.200.000 تومان

🏠 محدوده :مراقب کودک گیشا

🕰️ ساعت کاری : شبانه روزی
(جمعه تعطیل)

—..–..–..–..–..–..–..–..–..–..–..–..–..–..–

شماره های تماس

۰۲۱۸۸۴۹۹۴۰۴    |   ۰۲۱۸۸۴۹۹۴۰۲

۰۲۱۲۲۷۰۲۸۷۴    / 02122702719

مراقب کودک گیشا
مراقب کودک گیشا

گیشا

گیشا نام یکی از محله‌های تهران واقع در منطقه ۲ تهران است که از شرق به بزرگراه چمران (اتوبان پارک وی) و از غرب به بزرگراه شیخ فضل‌الله نوری (بزرگ راه طرشت-ایوبی) و از شمال به بزرگراه حکیم (اتوبان داریوش) و از جنوب به بزرگراه جلال آل احمد (بزرگ راه فرحزاد) محدود است.

جذابیت‌های گیشا

این کوی به دلیل وجود بوتیک‌ها، مغازه‌ها، فروشگاه‌ها و همچنین قرار گرفتن پارک گفتگو در ضلع شرقی در ساعات زیادی از شبانه‌روز چهره زنده و پر رفت‌وآمدی دارد. گیشا از نخستین محله‌های مدرن تهران از دهه پنجاه تاکنون به حساب می‌آید، از سوی دیگر بافت تجاری غالب در این محله باعث شده‌است که حضور مردم در این محله عموماً با تفریح و فراغت همراه باشد، در واقع حضور انبوه و همیشگی مردم در خیابان گیشا این محله را به یک فضای جمعی و یکی از حوزه‌های مهم روابط اجتماعی تبدیل کرده‌است.[۷] موسیقی زنده در سراسر خیابان گیشا جریان دارد.

مطالب مرتبط :   مراقبت از کودک 6 ساله در جنت آباد

وجود مشاغل فنی و خدماتی، کلینیک‌های پزشکی، فروشگاه‌های مواد غذایی، آبمیوه و اغذیه، مشاغل مرتبط با پوشاک، مجتمع سراسری مدارس موجب خود کفا بودن این کوی از نظر رفاهی گردیده‌است. آموزشگاه‌های زبان انگلیسی و فرانسه، موسیقی، نقاشی، آشپزی، شطرنج و باشگاه‌های ورزشی نشان از روحیه، ذوق و سلیقه ساکنین این خیابان دارد.

دسترسی به امکانات و تمامی تسهیلات فنی و خدماتی مورد نیاز زندگی در گیشا، رفاه و آسایش منحصربفردی برای ساکنان کوی بهمراه داشته‌است.

گیشا کوی شاد و محیطی زنده و شاداب دارد که یکی از پرجاذبه‌ترین خیابان‌های مناسب پیاده‌روی، خرید و تفریح است. بوتیک‌های گیشا در دوی سوی خیابان نمودار چراغ اقتصاد زنده این کوی است. یک گالری عطر از سرشناس‌ترین گالری‌های ادکلن و عطر شهر تهران از قدیم در گیشا مشهور بوده‌است.

مطالب مرتبط :   مراقب کودک 7ساله اندیشه

طیف فرهنگ‌های مختلف در گیشا از جمله همسایگان بهایی (دین)، آسوری (زبان آشوری و اکثریت مسیحی) و ارمنی (زبان ارمنی و اکثریت مسیحی) در گیشا زبانزد بودند.

وجود بانک‌های متعدد تجاری و سپرده گذاری، بورس ساختمان و سازندگی و شرکت‌های حقوقی، خدماتی و بازرگانی از جمله بیانگر فعالیت‌های اقتصادی پررنگ این کوی می‌باشند. طبق این دو مشخصه، ساکنان گیشا به مراتب رغبت به سپرده گذاری و پس‌انداز دارند. آمار خرید و فروش املاک و سازندگی در گیشا نسبت به مناطق دیگر بسیار بالاست از این روی، سطح قیمت مسکن و زمین بالاتر از نواحی مختلف منطقه ۲ می‌باشد.

پرستار کودک در منزل
نوشتهٔ پیشین
مراقب کودک مینی‌سیتی
نوشتهٔ بعدی
پرستار کودک شمیران

محتوای مرتبط

مراقب کودک مینی‌سیتی

نگهداری از کودک سهروردی

مراقبت از نوزاد 7 ماهه در پاسداران

مراقبت از نوزاد 7 ماهه در پاسداران

مراقب نوزاد سعادت آباد

مراقب کودک الهیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
همین الان تماس بگیرید!