همراه بیمار در بیمارستان فرهیختگان

همراه بیمار در بیمارستان فیروزگر

همراه بیمار در بیمارستان فرهیختگان

🚑 همراه بیمار در بیمارستان : خانم پوران

📌 ﷽ : همراه بیمار خانمی که عمل جراجی دارن وو نیاز دارن یکی همراشونن باشه که هم کار های اداریشونو انجام بده هم کمک دستشون باشه

⏰ ساعت کاری : ۸:۰۰ فردا

🏥 محدوده : همراه بیمار در بیمارستان فرهیختگان

————————————————-

شماره های تماس

۰۲۱۸۸۴۹۹۴۰۴    |   ۰۲۱۸۸۴۹۹۴۰۲

۰۲۱۲۲۷۰۲۸۷۴    /  ۰۲۱۲۲۷۰۲۷

همراه بیمار در بیمارستان فرهیختگان
همراه بیمار در بیمارستان فرهیختگان

بیمارستان فرهیختگان

بیمارستان فرهیختگان یکی از بزرگ‌ترین و مجهزترین بیمارستان‌های شمال غرب تهران و با مالکیت دانشگاه آزاد اسلامی می‌باشد. این بیمارستان در تهران، انتهای بزرگراه شهید ستاریِ شمال، ضلع شمال غربی میدان دانشگاه (حصارک)، بلوار شهدای حصارک قرار دارد

تاریخچه

در فاز اول افتتاح بیمارستان فرهیختگان، ۱۰۰ تخت برای ۴ بخش داخلی، جراحی، اطفال و زنان آماده‌سازی شد. افتتاح بیمارستان در ۴ بخش عمومی آغاز شد و بخش‌هایی که افتتاح شد شامل بخش داخلی، جراحی عمومی، زنان، اطفال، آی سی یو، سی سی یو، آزمایشگاه، اورژانس و داروخانه بود؛ و در فازهای بعدی این بیمارستان با ۲۰۰ تخت راه‌اندازی شده‌است؛ و فاز ۲ آن در مجموع به ۳۲۰ تخت خواهد رسید، که در سال ۱۳۹۸ هجری‌خورشیدی به بهره‌برداری رسید.

مطالب مرتبط :   همراه بیمار در بیمارستان فیروزآبادی

بخش‌های بیمارستان فرهیختگان

در بیمارستان فرهیختگان بخش اورژانس فعال است و سرویس خدماتی و درمانی ارائه می‌شود. بخش داخلی و بخش جراحی، زنان و زایمان، اطفال، اتاق عمل، آی‌سی‌یو، ان‌آی‌سی.یو، رادیولوژی، اورژانس، دیالیز، آزمایشگاه‌های تخصصی و بخش‌های پاراکلینیکی از مهم‌ترین بخش‌های موجود در بیمارستان فرهیختگان است.

جراحی عمومی

جراحی عمومی (به انگلیسی: General surgery) یکی از تخصص‌های پزشکی است که به درمان بیماری‌های قسمت‌های مختلف بدن انسان باتکیه بر استفاده از روش‌های درمانی جراحی می‌پردازد. تأکید این رشته، کار بر روی تروماها، بیماری‌های دستگاه گوارش، شکم، گردن، غدد درون‌ریز، عروق محیطی و پستان می‌باشد.

این رشته برخلاف نامش، تخصص جراحی‌ای است که بر اندام‌های شکمی (مانند روده‌ها) تمرکز دارد، که شامل مری، معده، روده باریک، روده بزرگ، کبد، لوزالمعده، کیسه صفرا و مجاری صفراوی، و اغلب غده تیروئید (به نسبت میزان دسترسی به متخصصان جراحی سر و گردن) می‌شود. جراحان عمومی همچنین با بیماری‌های دربردارندهٔ پوست، پستان، و فتق سروکار دارند. آن‌ها عمدتاً با تنه سروکار دارند از آنجا که متخصصین جراحی عمومی در بسیاری از مراکز دنیا، اولین سطح ارائه خدمات به بیماران تصادفی و اورژانس‌های تهدیدکننده حیات می‌باشند، دامنه فعالیت‌ها و توانایی شان بسیار وسیع است و در مواقع لزوم قادر به انجام جراحی‌های اورژانس رشته‌های دیگر مانند جراحی‌های ارتوپدی، جراحی‌های زنان، جراحی‌های اورولوژی، و در مواردی از جراحی‌های مغز و اعصاب نیز می‌باشند.

مطالب مرتبط :   استخدام همراه بیمار در بیمارستان مفرح

متخصصین جراحی عمومی به این سبب عمومی نامیده می‌شوند که قادر به جراحی همه اعضای بدن می‌باشند و این رشته تنها رشته از رشته‌های تخصصی جراحی است که در آن اصول جراحی آموزش داده می‌شود.

همراه بیمار دربیمارستان
نوشتهٔ پیشین
همراه بیمار در بیمارستان رسول اکرم
نوشتهٔ بعدی
همراه بیمار در بیمارستان میلاد

محتوای مرتبط

همراهی کودک بیمار در بیمارستان

همراهی کودک بیمار در بیمارستان

همراه در بیمارستان شماره 2

همراه در بیمارستان شماره 2

همراه در بیمارستان مهدیه

همراه در بیمارستان لقمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
همین الان تماس بگیرید!