همراه کودک در منزل

همراه کودک در منزل

همراه کودک در منزل

همراه کودک در منزل : خانم زبیعی

م📌﷽ : مراقبت از کودک 1/5 ساله پسر همراه با امور منزل بدون اشپزی امور منزل دو بار در هفته پرستار مادر باشه و 42 به بالا

💸 حقوق : 4.200.000 تومان

🏠 محدوده : همراه کودک در منزل  دریاچه چیتگر خیابان اردستانی

🕰️ ساعت کاری : 10 تا 6 (پنجشنبه و جمعه تعطیل)

…………………. 🔸🔹🔸 ………………….

شماره های تماس

۰۲۱۸۸۴۹۹۴۰۴ | ۰۲۱۸۸۴۹۹۴۰۲

۰۲۱۲۲۷۰۲۸۷۴ |  ۰۲۱۲۲۷۰۲۷۱۹

همراه کودک در منزل
همراه کودک در منزل

همراه کودک در منزل

نگهداری از کودک برای مادران پرمشغله‌ی امروزی گاهی بسیار مشکل است و لازم است تا برای انجام این کار از اعضای خانواده یا دوستان کمک بگیرند. با این وجود گاهی انجام این کار نیز برای مادران امکان‌پذیر نیست و لازم است تا برای نگهداری از کودکان کودک‌یار یا پرستار در منزل را امتحان کنند.

مطالب مرتبط :   استخدام مادر یار در ونک

کودک‌یار یک نیروی آموزش‌دیده و با تجربه است که علاوه بر اینکه رسیدگی و نگهداری کودک را انجام می‌دهد، فعالیت‌های تربیتی و بازی برای رشد و نمو کودک را نیز بر عهده می‌گیرد

استخدام پرستار کودک

زمانی که مراکز ارائه دهنده خدمات مراقبتی – پرستاری کودک در اطراف شما می باشند بهترین راه حل برای مراقبت از کودک در محیط خانواده و به دور از استرس، استفاده از پرستاران و مراقبین کودک می باشد .

در این مراکز تعداد زیادی مادر با عنوان مادریار، کودک یار و روانشناس کودک وجود دارند که میتوانند در امر مراقبت از نوزاد یا کودک شما کمک کنند، اماده همکاری می باشند. خدمات گسترده ای از خدمات مراقبتی از نوزاد و کودک در مراکز خدمات مراقبتی – پرستاری کودک با توجه به نیاز و شرایط خانواده ارائه میگردد. این خدمات شامل مراقبت از کودک، انجام اموز شخصی کودک، تغذیه و شست و شو، آموزش و بازی و …

مطالب مرتبط :   پرستار کودک شمیران

تفاوت بین مراقبت از کودک در منزل و مهدکودک

مراقبت از کودک در مراکز نگهداری کودک یا منزل تفاوت های بسیاری با هم دارند. مراکز مراقبت از کودک باید دارای مجوز باشند و بسته به کشور محل زندگی شما باید پرستاران کودک آموزش دیده را استخدام کنند. این مراکز باید شرایط و استانداردهای بهداشت و ایمنی کشور را داشته باشند. در مراکز نگهداری کودک تعداد زیادی از کودکان تحت مراقبت و نگهداری قرار دارند و زمانی زیادی را در کنار والدین خود حضور ندارند. مراقبین کودکان در این مراکز از قبل تعیین شده اند و ممکن است در طول دروه حضور کودک تغییر پیدا کنند. اما مراقبت از کودک در منزل به دلیل حضور کودک در منزل، حس امنیت و آرامش بیشتری به کودک میدهد . اضطراب حضور در یک مکان نا آشنا را از کودک دور می کند. از طرف دیگر به دلیل انتخابی بودن پرستار و مراقب کودک از سوی والدین، دقت بیشتری در زمان استخدام لحاظ می شود و فردی که انتخاب می شود دقیقا فاکتورهای مورد نظر خانواده را دارد. احتمال ابتلا به بیماری های مسری که بین کودکان شایع است در مراقبت از منزل به کمترین حد ممکن می رسد.

مطالب مرتبط :   مراقب کودک 3 ساله طرشت
همراه کودک در منزل
همراه کودک در منزل
پرستار کودک در منزل
نوشتهٔ پیشین
پرستار تمام وقت سالمند
نوشتهٔ بعدی
مربی آموزشی کودک در منزل جردن 

محتوای مرتبط

مراقب کودک جردن

پرستار نوزاد 6 ماهه

پرستاری از کودک در بهبودی

پرستاری از کودک در بهبودی

پرستاری از کودک 7 ساله در جنت آباد

پرستاری از کودک 7 ساله در جنت آباد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
همین الان تماس بگیرید!