پرستاری از سالمند خانم تجریش

مراقبت از سالمند شهرک آپادانا

پرستاری از سالمند خانم تجریش

👵🏻 پرستار سالمند در منزل : خانم درستی

📌﷽ : سالمند خانم سالم تنها که پارکینسون دارن و کاراشون رو خودشون انجام می دن، امور منزل و آشپزی بهمراه مراقبت، شخصی مذهبی باشه

💸 حقوق : 4.800.000 تومان

🏠 محدوده : تجریش

🕰️ ساعت کاری : شبانه روزی (جمعه ها تعطیل)

…………………. 🔸🔹🔸 ………………….

شماره های تماس

۰۲۱۸۸۴۹۹۴۰۴ | ۰۲۱۸۸۴۹۹۴۰۲

۰۲۱۲۲۷۰۲۸۷۴ / ۰۲۱۲۲۷۰۲۷۱۹

پرستاری از سالمند خانم تجریش
پرستاری از سالمند خانم تجریش

تجریش محله ای بسیار زیبا و تاریخی در منطقه 1 تهران است. محله تجریش یکی از قدیمی ترین محلات شناخته شده در شمیرانات است و امروزه نیز مرکز شهرستان شمیرانات است. قدمت تاریخی تجریش بیش از هزار سال تخمین زده می شود. تجریش در گذشته محله ای بسیار وسیع با محلاتی کوچکتر بوده است ، اما امروزه تجریش محله ای کوچکتر است و تجریش بزرگ به چندین محله مستقل تقسیم شده است.

مطالب مرتبط :   مراقبت از سالمند 86 ساله در فرمانیه

گشت و گذار در تجریش

محله تجریش محله گشت و گذار در بهترین اماکن تفریحی و گردشگری شهر تهران است. لیست اماکن تفریحی و گردشگری تجریش بسیار طولانی و دارای ارزش تاریخی و فرهنگی است. برخی از این اماکن دارای ارزش تاریخی و برخی دیگر دارای ارزش تجری و برخی دیگر تفرجگاه و ارزش تفریحی دارند. اما تجریش پر از این گونه اماکن است که برخی از آن ها را با هم مروز می کنیم.

بازار تجریش

بازار تجریش یکی از قدیمی ترین بازارهای تهران است. قدمت بازار تجریش را به درستی نمی توان تخمین زد. به دلیل وجود بارگاه امامزاده صالح تجریش ، این بازار باید دارای قدمتی بسیار طولانی باشد ، چرا که رونق بازارها در نقاط و اماکن زیارتی در بین ایرانیان رواج داشته است. اما آنچه مشخص است ساخت بازار تجریش به شکل امروزه مربوط به اواخر دوران قاجار است. بازار تجریش یکی از زیباترین بازارهای تهران است. ترکیب بازار تجریش ، امامزاده صالح تجریش ، تکیه تجریش ، بازار زیبای میوه تجریش از این بازار زیبا و قدیمی یکی از بهترین اماکن تفریحی و گردشگری تهران را ساخته است.

مطالب مرتبط :   پرستار سالمند پوشکی مرزداران

امامزاده صالح (تجریش)

امامزاده صالح نام زیارتگاهی در شهرستان شمیرانات، تجریش است. آن‌گونه که از کتیبه بالای سردر صحن برمی‌آید و بر اساس کتب بحرالانساب و کنز الانساب، از پسران امام موسی کاظم و برادران امام هشتم شیعیان علی پسر موسی (رضا) است. بنای امامزاده از سال ۱۳۵۱ در فهرست آثار ملی ایران قرار گرفته و به شماره ۹۰۹ ثبت گردیده‌است. تعداد زائران این امامزاده در حدود ۳۰ هزار تن در روز برآورد شده‌است

پرستار سالمند در منزل
نوشتهٔ پیشین
مراقبت از سالمند تنکابن
نوشتهٔ بعدی
پرستار سالمند در دماوند

محتوای مرتبط

قیمت پرستار سالمند در منزل یوسف آباد

قیمت پرستار سالمند در منزل یوسف آباد

پرستار سالمند خانم چیتگر

مراقب سالمند خیابان دولت

مراقب سالمند پوشکی

پرستار سالمند آقا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
همین الان تماس بگیرید!