پرستاری از سالمند خانم در منزل

پرستاری از سالمند خانم در منزل

# خدمات پرستاری از سالمند در منزل # مراقب سالمند در منزل

شما هم به دنبال شخصی مطمئن برای نگهداری عزیزان سالخورده خود در منزل هستید می توانید از خدمات پرستاری در منزل شرکت خدماتی پرستاری ایران نرس بهره مند شوید .

شرکت خدماتی پرستاری ایران نرس با بیش از 12 سال سابقه کار در زمینه پرستاری در منزل می تواند یکی از بهترین گزینه های شما بری استخدام پرستار در منزل باشد .

شما عزیزان می توانید خدمات موسسه ایران نرس را همه روزه حتی روز های در منزل خود دریافت نمایید آرامش و آسایش شما و عزیزانتان در منزل هدف ماست آرامش و آسایش خود و عزیزانتان در منزل را به ما بسپارد .

# نگهداری 24 ساعته از سالمند در منزل # پرستار سالمند در منزل # پرستار روزانه سالمند # حقوق نگهداری سالمند در منزل # نگهداری از سالمند شبانه روزی در منزل

پرستاری از سالمند خانم در منزل

امروزه با وجود مشغله‌های فراوان و فواصل زیاد محل سکونت، دیگر برای بسیاری از ما مقدور نیست تا به شخصه از سالمندان عزیزمان نگهداری و مراقبت کنیم. از این رو به کار گیری یک پرستار سالمند با تجربه و آموزش دیده می تواند از بسیاری از نگرانی ها و دغدغه های روز مره ما بکاهد از این رو شما عزیزان می توانید با درخواست پرستار از موسسه خدماتی پرستاری ایران از بسیاری از نگرانی های خود بکاهید .

مطالب مرتبط :   پرستار شبانه روزی سالمند امیر آباد

در این بخش از خدمات موسسه خدماتی پرستاری پرستار سلام به بررسی یکی از نمونه ار های استخدام پرستار سالمند در منزل می پردازیم اگر شما هم به دنبال استخدام پرستار سالمند با تجربه و کار آزموده هستید با ما همراه باشید :

نمونه کار استخدام پرستار سالمند در منزل : خانم پیرهادی

📌﷽ : سالمند خانم تنها رو تخت که بلند و کوتاه کردن ندارن

همکاران ما در مجموعه خدماتی پرستاری ایران نرس با توجه به نیاز ها و خواست های شما در منزل اقدام به معرفی نیروی پرستاری می نمایند از این رو شما در هنگام دریافت مشاوره همکاران می توانید تمام خواسته های خود را بیان نمایید و نیروی مناسب خود را از ما بخواهید آرامش و آسایش شما و عزیزانتان در منزل هدف ماست آرامش و آسایش خود و عزیزانتان در منزل را به ما بسپارید .

مطالب مرتبط :   خدمات پرستاری از سالمند خانم در منزل

💸 حقوق : 16.000.000 تومان

هزینه استخدام پرستار سالمند در منزل

یکی از مزایای استخدام پرستار از طریق موسسات پرستاری دارای مجوز مشخص بودن قیمت و تعرفه دستمزد پرستار سالمند در منزل می‌باشد. دستمزد پرستار با توجه به میزان تحصیلات، تجربه و تخصص و نیز نحوه عقد قرارداد بصورت روزانه، شبانه‌روزی و نیز قراردادهای مدت دار و همچنین شرح وظایف وی ( با توجه به وضعیت سلامت سالمند ) متغیر می‌باشد.

پرستاری از سالمند خانم در منزل

⏰ ساعت کاری : شبانه روزی
( جمعه تعطیل )

از جمله عوامل تاثیر گذار در هزینه استخدام پرستار سالمند در منزل ساعت کاری و تعداد روز های کاری پرستار سالمند در منزل می باشد از این رو شما عزیزان می توانید با توجه به نیاز ها و خواسته های خود و عزیزانتان در منزل با شماره های موسسه تماس بگرید و از مشاوره های رایگان همکاران ما در موسسه خدماتی پرستاری ایران نرس بهره مند شوید .

مطالب مرتبط :   مراقبت از سالمند در تهران ❤

🏠 محدوده : شهر ری، رو به روی بیمارستان فیروز آبادی

از دیگر عوامل تاثیر گذار در هزینه استخدام پرستار سالمند در منزل می تواند به محل زندگی سالمند اشاره نمود از این رو شما می توانید در هر نقطه ای تهران و یا کرج که ساکن هستید با شماره های موسسه پرستار سلم تماس بگرید و از مشاوره های رایگان همکاران ما در موسسه خدماتی پرستاری ایران نرس بهره مند شوید .

پرستاری از سالمند خانم در منزل

پیام مدیریت شرکت ایران نرس

شما عزیزان می تواند در هر ساعت از روز حتی روز های تعطیل با شماره های موسسه تماس بگرید و از مشاوره های رایگان همکاران ما در موسسه خدماتی پرستاری ایران نرس بهره مند شوید .

توجه : برای استخدام پرستار سالمند با تخفیف ده درصدی تا پایان این هفته کار فرصت دارید با ما تماس بگرید و از خدمات پرستاری و مراقبتی همکاران ما در موسسه ایران نرس بهره مند شوید .

پرستار سالمند در منزل
نوشتهٔ پیشین
خدمات پرستاری از سالمند در منزل
نوشتهٔ بعدی
پرستاری از سالمند در منزل

محتوای مرتبط

مراقب سالمند خانم فرشته

پرستار سالمند پوشکی سعادت آباد

مراقب سالمند سالم تهرانپارس

پرستار سالمند فلاح

پرستار 24 ساعته سالمند در الهیه

پرستار 24 ساعته سالمند در الهیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
همین الان تماس بگیرید!