پرستاری از سالمند خانم در پیروزی

پرستاری از سالمند خانم در پیروزی

پرستاری از سالمند خانم در پیروزی

پرستار سالمند در منزل : خانم فرهمند

📌﷽ : سالمند خانم سالم تنها ، نیروی کار برای امور منزل و آشپزی،
نیروی زیر 40 سال

💸 حقوق : 7.500.000 تومان

⏰ ساعت کاری : شبانه روزی
( جمعه تعطیل )

🏠 محدوده : پرستاری از سالمند خانم در پیروزی ، خیابان پنجم نیروی هوایی

…………………. 🔸🔹🔸 ………………….

شماره های تماس

۰۲۱۸۸۴۹۹۴۰۴ | ۰۲۱۸۸۴۹۹۴۰۲

۰۲۱۲۲۷۰۲۸۷۴ |  ۰۲۱۲۲۷۰۲۷۱۹

پرستاری از سالمند خانم در پیروزی
پرستاری از سالمند خانم در پیروزی

 

نگهداری از سالمند شبانه روزی در منزل

از آنجایی که نیاز سالمندان به پرستار، یک موضوع کاملاً جدی است، ما سعی داریم بهترین شرایط را فراهم کنیم تا شما بتوانید با خیال راحت یک پرستار متخصص و کاربلد جهت کمک به سالمند خود استخدام کنید.

افراد سالمند هم از لحاظ جسمی و هم از لحاظ روحی و روانی نیاز به توجه و مراقبت زیادی دارند چرا که معمولا از بیماری های شایع در دوران سالمندی رنج می برند و احتمالا نسبت به گذشته حساس تر شده اند به همین دلیل مراقبت از آنها نیاز به صبر، حوصله، زمان و انرژی بیشتری دارند. از این رو استخدام یک پرستار سالمند خوب می تواند در روند بهبود بیماری های سالمندان موثر باشد.

مطالب مرتبط :   پرستاری از سالمند 75 ساله در منزل

پرستاری از سالمند در منزل

خدمات مراقبتی در منزل طیف گسترده‌ای از خدمات بهداشتی و درمانی را در برمی‌گیرد. بسته به نیاز سالمند خدمات می‌تواند طیفی از خدمات پزشکی تخصصی و فوق تخصصی، خدمات پرستاری، پاراکلینیکی، خدمات مراقبتی و نظافتی در منزل را دریافت کنند.

پرستارانی که توسط موسسه ایران نرس  به منظور نگهداری از سالمند در منزل به خانه شما اعزام می‌شوند نسبت به پرستارانی که به صورت شخصی فعالیت می کنند مزایای زیادی دارند. تمام پرستاران و نیروهای اعزامی دارای تجربه کار می باشند و همچنین تضامین مختلفی در مراکز ما دارند تا خیال شما از بابت امنیت کار هم راحت باشد.

مطالب مرتبط :   پرستاری از سالمند آقا بهارستان

پرستار خانم جهت سالمند

در بعضی از خانواده‌ها سالمند خانم به دلایلی مثل فرهنگ، عقاید و محدودیت‌های مذهبی، با وجود توانایی بالای پرستار، نمی‌تواند با پرستار آقا ارتباط موثری داشته باشد. این موضوع درباره سالمندان بیمار کار را دشوارتر می‌کند؛ زیرا برخی از آنان از از بازگو کردن درد و ناراحتی خود امتناع کرده و باعث ایجاد مشکلات بعدی می‌شوند.

بعضا داشتن پرستار خانم جهت سالمند بسیار سودمندتر از داشتن پرستار آقا است و این امر کاملا به نیاز، درخواست و راحتی سالمند شما بستگی دارد. این انتخاب در بیشتر مراجعه کنندگان اتفاق می‌افتد و قابل انکار هم نیست. البته که همه موسسات خدمات پرستاری از دانش، تخصص و تجربه هر دو گروه بهره‌مند می‌شوند

مطالب مرتبط :   خدمات نگهداری از سالمند در منزل

حقوق پرستار سالمند در منزل

هزینه پرستار سالمند در منزل  در شرکت های پرستاری مختلف مثل سلامت اول یا سایر شرکت ها متفاوت است، این تفاوت بستگی به نوع خدمات و تایم خدمات نظیر پاره وقت و تمام وقت، و همچنین مراقبتی و درمانی دارد. همچنین ممکن است سالمند عزیز شامل خدمات سالمند پوشکی هم باشد و پرستار مربوطه باید این خدمات را بلد باشد.
نوع خدمات و زمان خدمات و نوع سالمند و میزان مراقبت از آن همگی در قیمت پرستار سالمند تاثیر داشته و در هزینه نهایی تغییر ایجاد میکند.به همین دلیل بهترین کار تماس با شرکت و سوال از مشاوران می باشد.

پرستاری از سالمند خانم در پیروزی
پرستاری از سالمند خانم در پیروزی
پرستار سالمند در منزل
نوشتهٔ پیشین
پرستاری از سالمند در نازی آباد
نوشتهٔ بعدی
پرستاری از سالمند در سعادت آباد

محتوای مرتبط

پرستاری از سالمند 90 ساله در سعادت آباد

پرستاری از سالمند 90 ساله در سعادت آباد

مراقب سالمند آقا فرمانیه

پرستار سالمند خانم چیتگر

پرستار سالمند آلزایمری در منزل

پرستار سالمند آلزایمری در منزل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
همین الان تماس بگیرید!