پرستاری از کودک حکیمیه

پرستار نوزاد 6 ماهه

پرستاری از کودک حکیمیه

👶🏻 مراقبت از کودک : خانم رجبی زاده

📌﷽ : پرستاری از کودک 6 ساله همراه کمک در امور منزل

💸 حقوق : 4.400.000 تومان

🏠 محدوده : پرستاری از کودک حکیمیه

🕰️ ساعت کاری : 8 صبح تا 5 عصر

—..–..–..–..–..–..–..–..–..–..–..–..–..–..–

شماره های تماس

۰۲۱۸۸۴۹۹۴۰۴ | ۰۲۱۸۸۴۹۹۴۰۲

۰۲۱۲۲۷۰۲۸۷۴ / 02122702719

پرستاری از کودک حکیمیه
پرستاری از کودک حکیمیه

 

پرستاری از کودک حکیمیه

همه ما می‌دانیم که دوران کودکی، یکی از حساس‌ترین دوران زندگی هر فردی است. بچه‌ها در این سنین نیازهای عاطفی و احساسی بسیاری دارند و مراقبت از ایشان نیازمند حوصله و تجربه و تخصص فراوان است و پیدا کردن پرستار کودک در منزل که به خوبی بتواند با بچه‌ها ارتباط برقرار کند کار بسیار مهمی است که شرکت پرستاری ایران نرس این انتخاب را برای شما بسیار آسان کرده شما می توانید با توجه به سابقه شرکت ما با خیال راحت عزیزان خود را به ما بسپارید .

مطالب مرتبط :   مراقب کودک در فرمانیه

نحوه ی استحمام کودک

شستشوی مرتب کودک در این دوران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. کودک در این دوران جست و خیز فراوان دارد و توجه به بهداشت پوست، مو، ناخن و سایر اندام‌های طفل مخصوصا دست‌ها بسیار مهم است.

کودک در این سنین استقلال طلب است و احساس مالکیت زیادی دارد. ضمن توجه به رعایت نکات ایمنی در محیط حمام باید شرایط استحمام را برای کودک شاد و مفرّح نمود. در سنین 6-2 سالگی استحمام سبب بهبود تغذیه و خواب کودک می‌گردد.

در موسسات شبانه روزی مراقبین کودک باید به این نکته توجه داشته باشند که زمان مناسبی را برای استحمام کردن آنان در نظر بگیرند و بهتر است 3 بار در هفته آن‌ها را حمام دهند.

مطالب مرتبط :   پرستار کودک خیابان انقلاب

وسایل و پوشاک مورد نیاز کودک (6-2 ساله) در هنگام استحمام تفاوت چندانی با شیرخواران ندارد. کودک 6-4 ساله به راحتی می‌تواند در هنگام استحمام کردن طریقه شستشو را یاد بگیرد. باید کودک را تشویق نمود تا بتواند خودش لباس‌هایش را بپوشد.

مراقبت از دست‌ها و ناخن‌های کودک:

ناخن‌های کودکان را به طور مرتب کنترل کرده، آن‌ها را کوتاه نگه دارید. برای این کار، حتما از ناخن گیر استفاده نمایید. ناخن‌های دست‌ها را به صورت گرد و بارها را به صورت صاف کوتاه کنید.

دست‌ها مهمترین عامل انتقال دهنده عوامل میکروبی به شمار می‌آیند مخصوصا در کودکان 2-4 ساله که می‌توانند راه بروند و با وسایل زیادی در ارتباط باشند. طریقه شستن دست و استقاده از صابون و حوله برای خشک کردن را باید به کودک آموزش داد. روزانه چندین بار دست‌های کودک را با آب و صابون بشویید تا از انتشار میکروب‌ها جلوگیری به عمل آید.

مطالب مرتبط :   نگهداری از کودک در ستارخان
پرستار کودک در منزل
نوشتهٔ پیشین
مراقب کودک 7ساله اندیشه
نوشتهٔ بعدی
پرستار نوزاد 6 ماهه

محتوای مرتبط

پرستار کودک جنت آباد

پرستار کودک جنت آباد

مراقبت از کودک 4 ماهه در کاشانک

مراقبت از کودک 4 ماهه در کاشانک

مراقبت از کودک 6 ساله در جنت آباد

مراقبت از کودک 6 ساله در جنت آباد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
همین الان تماس بگیرید!