پرستاری از کودک در بهبودی

پرستاری از کودک در بهبودی

پرستاری از کودک در بهبودی

👶🏻 پرستار کودک در منزل : خانم لطفی

📌 ﷽ : مراقب از کودک 8ساله دختر بدون امور منزل کمک در درس خواندن محدوده سنی تا 40 سال

💸 حقوق : 4.000.000 تومان

🏠 محدوده : پرستاری از کودک در بهبودی

🕰️ ساعت کاری : 8 صبح تا 5 عصر
(پنجشنبه و جمعه تعطیل)

————————————————-

شماره های تماس

۰۲۱۸۸۴۹۹۴۰۴    |   ۰۲۱۸۸۴۹۹۴۰۲

۰۲۱۲۲۷۰۲۸۷۴    /  ۰۲۱۲۲۷۰۲۷۱

پرستاری از کودک در بهبودی
پرستاری از کودک در بهبودی

 

کودک 8 ساله

زمانیکه مشاهده می کنید فرزندتان از بچه ای کوچک و ناتوان به دختر یا پسری تبدیل شده که می تواند به هر سو بدود ممکن است احساس کنید پدر و مادر باتجربه و ماهری هستید، او ویژگی هایی دارد که می تواند اورا آماده کند زودتر از موعد با دنیای بزرگسالی روبه رو شود و همچنان به حمایت شما نیاز دارد. اکنون فرزند شما در اواسط دوران کودکی‌اش به سر می‌برد، سال‌های جالب با توانایی‌های قابل توجه و قدرت یادگیری سریع همراه با یک شخصیت بسیار دلپذیر و خودکفای در حال رشد.

مطالب مرتبط :   مراقب کودک در عظیمیه کرج

والدین کودکی به این سن  بودن  چالش های جدیدی را پیش روی شما می گذارد که حفظ  عادت هایی که طی این چند سال در او پیشرفت داده اید مثل ابراز احساسات، شناسایی تلاش ها و موفقیت ها، ایجاد و تعهد به خط قرمزهای مشخص، تشویق به صبر و احترام به دیگران، به فرزند شما اجازه می دهد زیرساختی که برای ادامه رشد و پیشرفت به سمت بزرگسالی شاد و سلامت نیار دارد، ایجاد کند. در ادامه به شکل‌گیری برخی ویژگی‌های مهم در 8 سالگی و نحوه‌ی برخورد با آن پرداخته‌ایم.

– تغییرات ظاهری:

کودک شما همانند دو سال قبل به رشد خود ادامه می‌دهد: حدود 5 تا 7 سانتی‌متر قد و حدود 1.5 تا 3 کیلوگرم وزن در هر سال و بیشتر بلندی او روی پاهایش است. اکنون فرزند شما کودکی لاغر با قدی بلند است. دندان‌های آنها همچنان می‌افتد و دندان‌های دائمی بزرگ‌تر جایگزین آنها می‌شود و به تدریج فکر او تغییر می‌کند و ظاهرش نسبت به گذشته کمی رنگ پریده‌تر می‌شود. عامل وراثت روی سایز آنها تاثیر می‌گذارد و شما نمی‌توانید ژنتیک را کنترل کنید اما می‌توانید از فاکتورهای دیگری که در رشد او موثر است استفاده کنید، مانند شیوه زندگی. فرزند شما به طور ناخودآگاه عادت‌های مهم غذایی را از خانواده خود دریافت می‌کند.

مطالب مرتبط :   استخدام پرستار کودک در منزل تهران

– مهارت های حرکتی:

مهارت های حرکتی ظریف او هر روز بهتر از قبل می شود و ممکن است ورزش های خاصی را ترجیج دهد. بطور حتم قدرت ریسک پذیری بیشتری دارد، به ویژه زمانیکه از دیدرس خارج می‌شود بنابراین صحبت با او درمورد مصون ماندن از خطرات بسیار ضروری است. مهارت های حرکتی ظریف او به کمک نقاشی کشیدن بهبود یافته و مدل سازی هایش واقعی تر وهمراه باجزئیات بیشتری است. تمرین هردو مهارت حرکت ظریف و درشت به فرزندتان کمک می کند بیشترو بیشتر پیشرفت کند.

پرستار کودک در منزل
نوشتهٔ پیشین
مراقبت از کودک دریاچه چیتگر
نوشتهٔ بعدی
مراقبت از کودک اقدسیه

محتوای مرتبط

مراقب نوزاد دوقلو الهیه

مراقب نوزاد سعادت آباد

مراقبت از کودک اقدسیه

پرستاری از کودک در زعفرانیه

پرستار کودک در سعادت آباد

پرستار کودک در سعادت آباد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
همین الان تماس بگیرید!