پرستار سالمند آذری زبان

پرستار سالمند آذری زبان

پرستار سالمند آذری زبان

🧑🏻‍🦳 پرستار سالمند در منزل : خانم حسینی

📌﷽ : سالمند خانم تنها که با کمک راه می رن خودشون می تونن خودشون رو بشورن، نیروی که آذری زبان باشه، گاهی لگن استفاده می کنه به ندرت

💸 حقوق : 6.400.000 تومان

⏰ ساعت کاری : شبانه روزی (جمعه تعطیل)

🏠 محدوده : پرستار سالمند آذری زبان شهر قدس

————————————————-

شماره های تماس

۰۲۱۸۸۴۹۹۴۰۴ | ۰۲۱۸۸۴۹۹۴۰۲

۰۲۱۲۲۷۰۲۸۷۴ | 02122702719

پرستار سالمند آذری زبان
پرستار سالمند آذری زبان

 

مراقب سالمندی که هم زبان سالمند شما می تواند ارتباط بهتری با سالمند شما بگیرد و باعث شما راحت تر به مراقب و پرستار خود اعتماد کند از این رو شرکت خدمات پرستاری ما می کوشد بهترین گزینه برای سالمند شما را فراهم نماید تا با خیال راحت سالمند خود را به مراقب بسپارید

مطالب مرتبط :   مراقب سالمند خانم در پیروزی

کلاس‌های ورزشی گروهی

ورزش‌‌هایی مثل یوگا، تای چی یا حرکت‌های اصلاحی (Feldenkrais) ورزش های گروهی جالبی است که به افزایش انعطاف پذیری بدن و تعادل آن کمک می‌کنند. این موضوع به‌خصوص برای افراد مسن و جلوگیری از زمین‌خوردن آنها بسیار ضروری است.

برخی گروه‌های ورزشی، با استفاده از صندلی، حرکت‌هایی انجام می‌دهند تا ورزش‌کردن برای همهٔ افراد آسان‌تر باشد. برخی هم برنامه‌های ورزشی قابل‌اجرا در استخر را ارائه می‌دهند که برای بسیاری از سالمندان گرفتار آرتروز خوشایند است. شنا کردن و فعالیت‌های آبی نیز بسیار لذت‌ دارد. همچنین، سالمندان می‌توانند برخی وسایل ورزشی ساده را تهیه و در خانه ورزش کنند. اگر وضعیت فیزیکی خاصی دارید، پیش از انتخاب نوع ورزش حتما با پزشک مشورت کنید.

مطالب مرتبط :   پرستاری از سالمند ظفر

پیاده‌روی برای سالمندان

راه‌رفتن در فضای آزاد روشی خوب برای حفظ تحرک در افراد سالمند است. گاهی اوقات هم این پیاده‌روی موجب هم‌کلام‌شدن با دیگران و پیدا کردن دوستان جدید می‌شود. اگر پارک یا فضای سبز در اطراف محل زندگی سالمندان وجود داشته باشد، این پیاده روی بسیار لذت‌بخش‌تر خواهد شد.

تاثیر گردش و اردو در سالمندان

بی‌شک کمتر کسی دوست دارد تمام روز در خانه بماند. برخی مراکز نگهداری از سالمندان برنامه‌های گردشی و اردو برای اعضا ترتیب می‌دهند تا حال‌وهوای پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها را عوض کنند. شما هم اگر فرد سالمندی در خانه یا خانواده‌تان دارید، در اولین فرصت برایشان برنامه‌ای گردشی ترتیب دهید. رفتن به موزه، کنسرت، جشنواره‌های محلی یا پیک‌نیک در پارک و طبیعت بهترین سرگرمی برای سالمندان است.

مطالب مرتبط :   پرستاری از سالمند آقا بهارستان
پرستار سالمند در منزل
نوشتهٔ پیشین
مراقب سالمند سالم تهرانپارس
نوشتهٔ بعدی
مراقب سالمند ویلچری پونک

محتوای مرتبط

پرستار سالمند آقا

مراقب سالمند آقا فرمانیه

پرستار سالمند آذری زبان

مراقب سالمند در وصال شیرازی

پرستار 24 ساعته سالمند در الهیه

پرستار 24 ساعته سالمند در الهیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
همین الان تماس بگیرید!