همراه در بیمارستان شماره 2

همراه در بیمارستان شماره 2

همراه در بیمارستان شماره 2

همراه در بیمارستان شماره 2 : خانم زیگلری

📌 ﷽ :  همراه در بیمارستان برای یک شب در بیمارستان بستری هستن در بیمارستان شماره 2

⏰ ساعت کاری : ۸:۰۰ فردا

🏥 محدوده : استخدام همراه در بیمارستان شماره 2

…………………. 🔸🔹🔸 ………………….

شماره های تماس

۰۲۱۸۸۴۹۹۴۰۴ | ۰۲۱۸۸۴۹۹۴۰۲

۰۲۱۲۲۷۰۲۸۷۴ |  ۰۲۱۲۲۷۰۲۷۱۹

همراه در بیمارستان شماره 2
همراه در بیمارستان شماره 2

 

نکات و اطلاعات ضروری مربوط به قبل از بستری و همراه بیمار در بیمارستان فیاض بخش

پس از ویزیت بیمار توسط پزشک محترم معالج در درمانگاه ، در صورت نیاز بیمار به بستری شدن یا ا نجام عمل جراحی ، توسط پزشک ، برای بیمار کارت بستری صادر می گردد.این کارت به سه برگه دیگر ا لصاق شده است. برگه اول مربوط به شرح حال بیماری ، برگه دوم مربوط به نوشتن دستورات پزشکی و برگه سوم نیز مربوط به اخذ رضایت آگاهانه از بیمار توسط پزشک می باشد . کلیه برگه ها توسط پزشک محترم معالج یا دستیاران ایشان تکمیل و ممهور می گردد.

مطالب مرتبط :   استخدام همراه بیمار در بیمارستان مفرح

کارت بستری و کارت همراه در بیمارستان فیاض بخش

کارت بستری ، می بایست ممهور به مهر و امضاء پزشک و درج تشخیص بیماری یا جراحی مورد نظر باشد و نام پزشک معالج نیز در آن قید شده باشد. این امر توسط پزشک محترم صورت می پذیرد . ولی چنانچه به هر دلیلی ، کارت بستری صادر شده ، فاقد مهر و امضاء پزشک و یا درج ناقص نکات مورد سئوال در کارت یا سایر اوراق پیوست باشد ، موضوع را به منشی درمانگاه ، یاد آوری فرمائید تا هماهنگی لازم را جهت تکمیل کارت بستری یا ضمائم ، انجام دهد .

چنانچه دارای دفترچه بیمه نیروهای مسلح ویا سایر بیمه های طرف قرارداد با بیمارستان می باشید ، می بایست جهت بهره برداری از مزایای ما لی بیمه، علاوه بر کارت بستری ، دستور بستری ، در دفترچه بیمه بیمار نیز نوشته شده باشد .

مطالب مرتبط :   همراه بیمار در بیمارستان فیروزگر

پرستار همراه بیمار در بیمارستان شماره 2

کلیه بیماران نیازمند به جراحی ( بجز بیماران جراحی قلب ، بیماران مربوط به رشته های داخلی و بیماران آندوسکوپی ) و یا سایر بیمارانی که پزشک معالج تشخیص داده است ، قبل از اقدام به بستری ، لازم است باحضور در کلینیک آماده سازی ، ابتدا توسط متخصص بیهوشی و در صورت صلاحدید متخصص بیهوشی ، توسط متخصص قلب ، ویزیت شوند و عدم منع جراحی یا انجام اقدام درمانی بیمار از نظر بیماریهای زمینه ای ، توسط ایشان بررسی و تایید شود. .

در رابطه با سابقه مصرف دارو ، حتما مراتب را به پزشک محترم معالج و سایر پزشکان معاینه کننده مطرح فرمایید. مصرف بعضی از داروها نظیر آسپرین ، هپارین ، و … می تواند در حین عمل جراحی تاثیر منفی داشته باشد.

مطالب مرتبط :   همراهی بیمار در بیمارستان سینا

هزینه همراه بیمار در بیمارستان در بیمارستان شماره 2

س از گرفتن کارت بستری و برگه دستورات پزشک، و اخذ مجوز ادامه درمان از کلینیک آماده سازی ( در صورت نیاز ) جهت اخذ راهنمایی و اعمال برنامه ریزی بیمارستان برای ایجاد تسهیلات در روز بستری شما ، به قسمت رزرو پذیرش بیمارستان که در درمانگاه (مجاور کلینیک آماده سازی بیمار ) واقع می باشد ، مراجعه فرمایید

با توجه به اینکه در حال حاضر ، هزینه بعضی از خدمات ارائه شده به بیماران جراحی (مثل هزینه پگ عمل جراحی ) ، توسط بیمه سازمان خدمات درمانی نیروهای مسلح و یا بعضی از بیمه های طرف قرارداد با بیمارستان پرداخت نمی گردد ، این هزینه هنگام بستری بیمار ، از ایشان اخذ می گردد. (حتی از شاغلین محترم نیروهای مسلح و خانواده تحت تکفل ایشان )

 

همراه در بیمارستان شماره 2
همراه در بیمارستان شماره 2
همراه بیمار دربیمارستان
نوشتهٔ پیشین
استخدام همراه بیمار در بیمارستان فارابی
نوشتهٔ بعدی
پرستار همراه در بیمارستان امام خمینی

محتوای مرتبط

قوانین همراه بیمار در بیمارستان

قوانین همراه بیمار در بیمارستان

همراه در بیمارستان

همراه در بیمارستان فیاض بخش

همراه در بیمارستان مهدیه

همراه در بیمارستان لقمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
همین الان تماس بگیرید!