همراه در بیمارستان فجر

همراه در بیمارستان گاندی

🚑 همراه بیمار در بیمارستان :  آقای رحمانی

📌 ﷽ :  همراه بیمار در بیمارستان گاندی شخصی باشه که مدرک داشته باشه

⏰ ساعت کاری : ۸:۰۰ فردا

🏥 محدوده : همراه در بیمارستان گاندی

…………………. 🔸🔹🔸 ………………….

شماره های تماس

۰۲۱۸۸۴۹۹۴۰۴ | ۰۲۱۸۸۴۹۹۴۰۲

۰۲۱۲۲۷۰۲۸۷۴ |  ۰۲۱۲۲۷۰۲۷۱۹

همراه در بیمارستان گاندی
همراه در بیمارستان گاندی

 

فرد بیمار در بیمارستان به مراقبت‌های ویژه و همراهی دائمی نیاز دارد که به دلیل تعداد زیاد بیماران و کمبود پرستار در بیمارستان، این نیاز برآورده نمی‌شود؛ در این زمان حضور همراه بیمار در بیمارستان لازم است

تاریخچه بیمارستان گاندی

هتل بیمارستان گاندی به عنوان بزرگترین و مجهزترین مرکز درمانی خصوصی کشور و خاورمیانه با اهداف متعالی ارائه خدمات تشخیصی و درمانی و به موازات آن جذب گردشگران سلامت با ایفای نقش ارزنده آن در توسعه صنعت گردشگری سلامت توسط گروهی از پزشکان متخصص ایرانی داخل و خارج از کشور در سال ۱۳۸۷ بنا نهاده شد. از آنجا که این مرکز در محله گاندی پایتخت واقع گردیده است و با عنایت به ارزش‌های اخلاقی و انسانی شخصیت بین‌المللی مهاتما گاندی، نام هتل بیمارستان گاندی انتخاب شد. بیشتر پزشکان سهام‌دار داخلی از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی هستند. مبنای ساخت هتل بیمارستان گاندی، ایجاد فضایی شاد، مفرح و دور از فضای بیماری بوده است تا مراجعین به این بیمارستان احساس آرامش و آسایش بیشتری داشته باشند. .

مطالب مرتبط :   خدمات همراه بیمار در بیمارستان

درباره بیمارستان گاندی

هتل بیمارستان گاندی با مساحتی بالغ بر ۳۲۰۰۰ متر مربع شامل مجموعه بیمارستانی در ۱۷ طبقه و ۲۱ طبقه هتل احداث شده و دارای ۱۰۰ تخت بستری، ۴۰ تخت بخش‌های ویژه، ۱۷ اتاق عمل و ۱۰۰ سوئیت اقامتی جهت اسکان بیماران یا همراهان آن‌ها است. برج سلامت گاندی علاوه بر هتل بیمارستان، دارای شرایط ارائه خدمات تکمیلی رفاهی و جانبی از جمله پارکینگ اختصاصی، بانک، رستوران عمومی و رستوران‌های ایرانی، شرقی، اروپایی و سنتی، کافی شاپ، گل فروشی، فروشگاه مواد غذایی، لوازم آرایشی و بهداشتی، صنایع دستی، سرویس خدمات حمل و نقل داخل شهری، بین شهری و بین‌المللی، آژانس هواپیمایی و دیگر امکانات رفاهی، ورزشی و تفریحی است. شایان ذکر است پروژه هتل بیمارستان گاندی بر اساس استانداردهای نوین جهانی در حیطه سلامت و هتل‌داری فعالیت می‌کند و جزء بیمارستان‌های خصوصی درجه یک طبقه‌ بندی می‌شود.

مطالب مرتبط :   همراه بیمار خانم در بیمارستان

راه‌های ارتباطی هتل بیمارستان گاندی به صورت کامل در این صفحه معرفی شده است، همچنین برای دسترسی به تلفن بخش‌های مختلف می‌توانید از صفحه دفتر تلفن استفاده کنید. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر و پاسخگویی به سؤالات نیز می‌توانید با تلفن روابط عمومی تماس حاصل فرمایید :

تلفن : ۴۲۶۰۳۰۰۰ (۹۸۲۱ +)

  • آدرس ۱: خیابان گاندی جنوبی، پلاک ۱۳۰
    آدرس ۲ : خیابان ولی‌عصر، نرسیده به توانیر، انتهای کوچه ترابنده، هتل بیمارستان گاندی
    تلفن: ۴۲۶۲۴ (۹۸۲۱ +)– ۴۲۶۰۳۰۰۰ (۹۸۲۱ +)
    فکس: ۸۸۶۵۱۲۰۸ (۹۸۲۱ +)
همراه بیمار دربیمارستان
نوشتهٔ پیشین
همراه بیمار در بیمارستان البرز
نوشتهٔ بعدی
همراه در بیمارستان فجر

محتوای مرتبط

همراه در بیمارستان نیکان

همراه در بیمارستان نیکان

همراه در بیمارستان شماره 2

همراه در بیمارستان شماره 2

بیمارستان فیروزآبادی

همراه در بیمارستان علی اصغر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
همین الان تماس بگیرید!